Sunday, May 27, 2007
چرا وردپرس؟

بعد از مدت زیادی بررسی و کش مکش سر انواع مختلف سیستم های مدیرت محتوا، بالاخره وردپرس را برای وبلاگ جدیدم انتخاب کردم. در این مدت کوتاهی که از کار کردنم با وردپرس می گذرد، به مزایا و راحتی بسیار این سیستم مدیریت محتوا پی بردم و فهمیدم که بهترین انتخاب را کردم. سعی دارم در این پست به چند مورد از این مزایا که وردپرس را ممتاز می کند، اشاره کنم تا شاید دینم به این سیستم مدیریت محتوا را ادا کرده باشم!
ما از وردپرس استفاده می کنیم، چون:

1- نصب بسیار راحت و بی دردسری دارد و هر کس با کمی اطلاعات می تواند به راحتی آن را نصب کند.
2- تم های آماده ی بسیار زیادی دارد و برای هر سلیقه تمی وجود دارد.
3- پلاگین های مختلف و متعدد آن، باعث لذت بیشتر در هنگام استفاده از این سیستم مدیریت محتوا می شود.
4- یکپارچگی بسیار خوبی با مایکروسافت لایو رایتر دارد که باعث سهولت نوشتن و پست کردن مطلب جدید، برای شما می شود.
5- روند رو به جلوی بسیار خوبی دارد و زود به زود آپدیت می شود.
6- با تقسیم بندی قسمت ویرایش قالب، ویرایش کردن تم ها را برای افراد، بسیار ساده و سهل می کند.
7- تم ها و پلاگین های آن به راحتی نصب می شوند و جز تعدادی از پلاگین ها، بقیه نیاز به کمترین دانش فنی هم ندارند.
8- به وسیله ی پلاگین جلالی، ساعت و تقویم و بعضی از موارد دیگر آن با فارسی یکپارچه می شود.
9- به وسیله ی گزینه های متعدد و مناسب آن، امکان مدیریت تمام بخش ها را خواهید داشت.
10- با جامعه ی گسترده ای که تحت پوشش دارد، هر روز تم ها و پلاگین های جدیدی برای آن به وجود می آید.
11- رایگان است و از این آدرس می توان همیشه جدیدترین نسخه ی آن را دانلود کرد.

این ها مواردی بود که بنده با کمترین دانش فنی خود، به آنها پی بردم. پس نگران اطلاعات کم خود نباشید و همین الان برای نصب این سیستم عالی اقدام کنید! البته، مسلما مزایای بی شمار فنی دیگری هم در پشت آن نهفته است که خوشحال می شوم دوستانی که اطلاعات دارند آنها را با من در میان بگذارند که یک پست دیگر هم به این موضوع اختصاص دهم.
با تشکر.

Labels: ,

Digg This! Site Feed Email this post IM me in AIM IM in Live
    posted by erfan @ 4:37 PM 

1 Comments:

Anonymous مهدی said...

پس چراغ رو روشن کن و خودتم وردپرسی شو :d

5/29/2007 8:02 PM  
Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home



About

موضوعات مربوط به دنیای فناوری اطلاعات بدون شک از جذاب ترین موضوع ها برای من است. در این بلاگ سعی می کنم تا آنجا که توانایی دارم در مورد دنیای فناوری اطلاعات بنویسم.مطمئنا در این راه کمک شما دوستان عزیزم، همراه من خواهد بود که اگر غیر این باشد وجود این بلاگ هیچ ضرورتی نخواهد داشت.برای تماس با من می توانید از آدرس IT @ myjigi . com استفاده نمایید. با تشکر.


Previous Items
فنگ شویی در صفحات وب
قالب جدید
توییتر را حفظ کنیم
NewShahi
من باب بدحجابی
Yahoo, Live & AIM Messengers
All about Wiki
The best version of Linux
Windows vs Linux
Mozilla Updates Mobile Browser

Freinds

del.icio
My Live Favorites